ATV-QUAD fórumO štvorkolkách

Aktuálny čas je Str 24. Apr 2019 21:14:19


Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Pravidlá fóra


Rok/dátum článku je dátum kedy sa udalosť stala, alebo kedy bol článok prvýkrát zverejnený na internete. Niektoré články do roku 2010 sa už na pôvodných weboch nenachádzajú, tu sú ich kópie v pôvodnej forme. Facebook ATV Quad Category tu : https://www.facebook.com/Atv-Quad-Categ ... =bookmarks



Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Autor Správa
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 9:36:22 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
WRCup TROPHY 7.3.2015 VVP Sereď
/očami spoluorganizátora/ Krátka URL k článku : http://www.99a.tv/wrc8

Občianske združenie Wolf Riders organizuje medzinárodný seriál amatérskych, štvorkolkových pretekov pod názvom WOLF RIDERS CUP.

Seriál pretekov WRCup/rok sa jazdí /boduje/ štandardne v nasledovných kategóriách :

- deti do 15 rokov,
- 2x4 do 250 ccm,
- 2x4 nad 250 ccm,
- 4x4 do 550 ccm,
- 4x4 nad 550 ccm - 1V (Jednovalce)
- 4x4 nad 550 ccm - 2V (Dvojvalce)
- 4x4 nad 550 ccm - 2VL (Dvojvalce dlhé)
- 4x4 UTV

Najčastejšie sa v rámci WRCup jazdia 3 samostatné disciplíny, každá s osobitným hodnotením/bodovaním - MX, Triál, Šprint

Po každom preteku si jazdci pripíšu získané body do ročného hodnotenia.
Každého preteku WRCup sa doteraz zúčastnili jazdci zo SR, ČR a Maďarska

WRCup TROPHY 7.3.2015 je novinka v podobe 3 hodinového preteku jednotlivcov a 1-3 členných TROPHY tímov. Kategórie Deti a UTV v tomto preteku nesúťažia.


Prílohy:
Plagát WRCup TROPHY.png
Plagát WRCup TROPHY.png [ 931.63 KiB | Zobrazené 1615 krát ]
Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 9:40:48 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
História Wolf Riders Cup
Prvý pretek WRCup sa uskutočnil 12.10.2013 v Starom Tekove. Nasledovalo 5 pretekov WRCup ročníka 2014.
Ročník WRCup 2015 zahájil úvodný pretek 17.1.2015 v Starom Tekove.

1. 2013-10-12 Starý Tekov MX 3 kolá, Triál, Šprint - www.99a.tv/wrc1

2. 2014-01-18 Starý Tekov MX 3 kolá, 2 x Triál, Šprint - www.99a.tv/wrc2
3. 2014-03-15 VVP Sereď MX 3 kolá, Triál, Šprint - www.99a.tv/wrc3
4. 2014-06-21 VVP Sereď MX 40 min. + časomiera, Triál, Šprint
5. 2014-09-06 Starý Tekov MX 3 kolá, 2 x Triál, Šprint
6. 2014-11-29 VVP Sereď MX 60 min. + časomiera, Šprint

7. 2015-01-17 Starý Tekov MX 7 kôl, 2 xTriál, Šprint
8. 2015-03-07 VVP Sereď MX 3 hodiny s časomierou. Pretek JEDNOTLIVCI + pretek TROPHY tímy


Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 9:43:43 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
Ako sme objavili VVP
Vojenský výcvikový priestor v Seredi nám prvýkrát padol do oka v roku 2012. Nachádza sa na pravom brehu rieky Váh, v intraviláne mesta Sereď, presne oproti motokrosovej dráhe vo Vinohradoch na ľavom brehu Váhu.

Vo VVP sme sa zastavili prvýkrát na výjazde v rámci zrazu Offroad Lodenica 2012. O rok neskôr tu už prebehli prvé trálové disciplíny, šprinty, detský pretek ako súčasť doposiaľ najväčšieho podujatia so 100 štvorkolkami - Offroad lodenica 2013.

V marci 2014 už vo VVP prebehol prvýkrát riadny pretek WRCup.
Bez ústretového stanoviska Ministerstva obrany, Ozbrojenych síl SR a správcov pozemkov /Povodie Váhu a Slovenský pozemkový fond/ by to nebolo možné, za čo im všetkým ďakujeme.

O 3 mesiace neskôr aj prvýkrát MX pretek s časomierou /40 min./ V novembri 2014 hodinový pretek s časomierou, už na predĺženej trati s triálovými pasážami. Pretek mal pozitívny ohlas a dal podnet k myšlienke uskutočniť v Seredi vytrvalostný pretek.

Koncom roku 2014 bol maratónsky pretek vo VVP Sereď s názvom WRCup TROPHY zaradený do kalendára pretekov WRCup 2015.


Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 9:45:15 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
Príprava
Najdôležitejšou úlohou bolo predĺženie trate. Pred rokom sme začínali na cca 2,3 km dlhom okruhu. Koncoročný pretek 2014 bol už na trati o kilometer dlhšej.

Od dĺžky trate závisí počet jazdcov, ktorých môžeme pustiť naraz do preteku. Aby tam nebolo príliš husto. Zároveň je treba vymyslieť depo.

Koncom januára monitorujem s GPS priestor VVP, v snahe nájsť ďalšie možné predĺženia trate. Je tu však cca 20 cm snehu, pod tým tenký ľad a pod ním spústa vody. Hlboké, zaplavené jamy v triálovej pasáži dobre poznám a neprichádza do úvahy riskovať skúšať pevnosť ľadu, či hĺbku vody.

Aj za týchto podmienok je však isté, že bezpečná a aj pre športky zjazdná trať bude mať najmenej 3,5 km. Obídem s GPS hranice priestoru depa. Doma do máp zakreslím cestičky a rozdelenie depa, aby sa tam vošlo čo najviac áut aj s vozíkmi.

Tento rok sa sneh drží na tunajšie pomery neuveriteľne dlho. Týždeň pred pretekom však organizátorov privítalo už iba množstvo vody a blata.

V triálovej časti voda výrazne opadla. Ale aj tak sú dve najväčšie,najkrajšie, najhlbšie, najbahnovejšie jamy pod vodou a pre pretek nepoužiteľné. Zvyšná časť priestoru však poskytuje dostatok miesta i prekážok na preverenie jazdcov.

S Minelabom a chlapcami s QuadMoto /generálny sponzor WRCup/ upravujeme trať v hustom poraste.

Na záver nás čaká nemilé prekvapenie. Priestor depa je úplne podmočený. Toto za týždeň nevyschne. Nanič sú cestičky a chlieviky na autá, ktoré som zakreslil do máp Google. Sem sa dostanú iba pásové vozidlá. Depo budeme musieť posunúť bližšie k trati.

Uvidíme deň pred pretekom, keď budeme páskovať trať.
Vysoká voda je aj v troch hlbokých vojenských jamách neďaleko od štartu. Pred rokom sme ich napúšťali čerpadlom z Váhu.


Prílohy:
Minelab v jame marec 2014.jpg
Minelab v jame marec 2014.jpg [ 529.27 KiB | Zobrazené 1684 krát ]
Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 9:50:54 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
Piatok, deň pred pretekom
Dopoludnia sa stretávajú organizátori vo VVP.
Minelab s plne naloženou dodávkou, chlapci s QuadMoto a bratia Mroskovci s kamošom z Nitry, ktorí sa ponúkli pomôcť. Onedlho dorazí aj obrovský džíp Dodge s nákladom 50 pneumatík. Z toho 23 štvorkolkových sa našlo na povale mojej garáže.

Depo je o máličko suchšie, ale oproti pôvodným plánom z väčšej časti stále nepoužiteľné. Posúvam hranicu depa až úplne k trati, kde je terén menej podmočený. Vojdú sa sem všetci ? Mám obavy.

Hladina Váhu je stále vysoko a 3 veľké vojenské jamy krátko po štarte, sú zaplavené. Prvé dve natoľko, že tentokrát ich musíme prvýkrát obísť. Jeden by neveril, že vlani sme ich museli čerpadlom napúšťať vodou z Váhu.

Páskujeme, kolíkujeme až do neskorého popoludnia. Minelab tvrdí, že sme minuli 9 km pások. Kupoval ich, tak má prehľad. GPS hovorí, že trať má slušných 3 950 metrov. A to sme vynechali dve najkrajšie bahniská.
Definitívna podoba trate. Vpravo je motokrosová dráha vo Vinohradoch nad Váhom:


Prílohy:
WRCup TROPHY MX.jpg
WRCup TROPHY MX.jpg [ 223.92 KiB | Zobrazené 1684 krát ]
Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 10:04:16 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
64 registrácií do preteku /32 z ČR, 6 z Maďarska/ na jednej strane potešilo, na druhej dáva priestor na obavy.
Keď sme prvýkrát zverejnili informáciu o vytrvalostnom preteku vo VVP, mali sme v úmysle usporiadať pretek spoločne jednotlivci + tímy. Stáli však pred nami dve veľké neznáme.

a/ akú dlhú trať nám aktuálne podmienky dovolia
b/ aký bude celkový počet účastníkov/jazdcov na trati.

Jediné číslo ktoré sme mali bolo, že hustota jazdcov na trati by nemala klesnúť pod 100 metrov na jedného jazdca.
Ak príde málo, problém nebude. Ale čo ak jednotlivcov + tímov bude viac ako 30 ?

Riešenie sa ukázalo v rozdelení preteku na dve časti. Dopoludnia jednotlivci, popoludní TROPHY tímy.
Malým a príjemným prekvapením tohto východiska z núdze, bol z našej strany naprosto nečakaný záujem niektorých jazdcov registrovať sa do oboch pretekov súčasne. Že budú niekomu 3 hodiny málo sa nám ani nesnívalo.
Celkovo sa do oboch pretekov nakoniec registrovalo 14 jazdcov.
Aj registrácie jednotlivcov prekročili očakávania : http://www.99a.tv/registracie8

Kemp na našej základni na Lodenici v Šintave sa k večeru zapĺňa. Na poslednú chviľu ubytovávam aj jazdcov, ktorí si ubytovanie nerezervovali. Neskoro v noci dorazia aj časomerači.

Po minulom nočnom,neúspešnom pokuse o krádež koliek z areálu Lodenice v novembri 2014, sústredíme všetky mašiny do vyhradeného priestoru pred veľkou chatou. Tu budú strážené dvomi SBS-kármi /syn s kamarátom/ až do rána. Nie sú tam sami. Prišli ich pozrieť kamaráti. Spolu s kolkami strážia aj Michala Vágnera, ktorý dorazil pred polnocou a ubytoval sa vo svojom aute pred veľkou chatou.

Do postele líham s obavami. Bude stačiť improvizované depo pre všetkých? Koľkí naozaj pridu? Urobili sme všetko pre ich bezpečnosť? Takýto pretek sme ešte nerobili.


Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 10:06:16 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
Sobota 7.3.2015 Preteky
Podľa meteorológov nás čaká slnečný deň s teplotou okolo + 10 st. C.
V noci primrzlo na mínus 2 st. C, čo je celkom dobrá správa. Snáď aspoň pri príjazde do depa bude to bahno tvrdšie. Popoludní ich už nejako odtiaľ povyťahujeme.

7:30 hod
Začína prezentácia zaregistrovaných jazdcov do preteku JEDNOTLIVEC. To je už tradične Minelabova úloha.

Depo sa rýchlo zapĺňa. Pokus REFIho zaparkovať svoj veľký autokaravan kúsok ďalej od vyznačeného priestoru, končí beznádejným zapadnutím. Viac sa tam nikto neodvážil. Nočný mráz očividne podmočenému terénu príliš nepomohol.

Prakticky od začiatku sa chytá mikrofónu moderátor Kamil Somorovský. Vypýtal si od jazdcov
formou elektronického dotazníka odpovede na otázky a tak má o čom rozprávať.

Dorazilo aj kávičkové autíčko/trojkolka. Káva rozvoniava, rovnako ako cigánska z bufetu vedľa depa.

Krátky brífing s organizátormi. 7 organizátorov je na štvorkolkách. Grizzly + štyria z QuadMoto + Thomas + Andrej Mrosko. Andrej má po nehode v Starom Tekove stále prst v dlahe a miesto pretekania sa ponúkol pomôcť pri organizácii preteku.

Motorizovaní organizátori sa budú striedať ako Safety Quad, ktoré budú k vôli bezpečnosti jazdiť počas celého preteku. Zároveň sa postarajú o odstraňovanie prekážok z trate v podobe pokazených strojov.

Chlapci z QuadMoto si berú na starosť hlavne triálovú časť trate. Je to tam neprehľadné a na mnohých miestach úzke. Ak tam niekto zostane visieť, treba ho rýchlo odpratať, aby nebola narušená plynulosť preteku.

9:15 hod
Do zavádzacieho kola preteku JEDNOTLIVEC nastúpilo 33 pretekárov.
Príloha:
Nástup do zavádzacieho kola.jpg
Nástup do zavádzacieho kola.jpg [ 147.9 KiB | Zobrazené 1669 krát ]


9:35 hod
Odštartovaný pretek JEDNOTLIVCOV . Štartuje sa vo vlnách, postupne podľa jednotlivých kategórii. Štart prebehol bez akýchkoľvek problémov.

O malú chvíľu vyrážam za jazdcami ako Safety Quad. Prvé km na trati nenarazil môj Grizzly na žiaden problém, ktorý by bolo treba riešiť. V tej chvíli ešte netuším, že keď pretek skončí, bude mať medveď na tachometri 97 km.

Na konci prvého kola dobehnem jazdca, ktorý si to namieril rovno do depa. Z Jana Popelku tečie voda ako z odkvapovej rúry. Končí po prvom kole. Prirýchlo to vpálil do predposlednej hlbokej vodnej jamy pred jazerom, prevrátil sa a riadne dotĺkol. Pomoc/ošetrenie nepotrebuje, vraciam sa na trať.


Prílohy:
Poznámka: Cieľová rovinka.Dnes sa prášiť nebude
Prejazd cieľom.jpg
Prejazd cieľom.jpg [ 395.77 KiB | Zobrazené 1671 krát ]
Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 10:08:08 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
Prvá hodina
Cca 2/3 trate tvorí štrkový podklad zmiešaný so zemou. Jazdí sa po vojenskými vozidlami utlačených cestách a tak zapadnutie príliš nehrozí. Vody a riedkeho blata v kalužiach, hlbokých koľajách a jamách, je však viac než dosť.
V triálovej pasáži je poklad zemitý, bahnové miesta sme zámerne obišli, s výnimkou jedného, ktoré sa dá obísť. Všade sa však postupne prehlbujú vyjazdené koľaje.

Cca 400 metrov pred výjazdom z triálu zostala na výjazde z jamy v hlbokých koľajach športka. Kým pomáham s jej vytiahnutím, jazdci si našli krátku obchádzku.

V prvej hodine preteku skončili traja jazdci. Okrem dvoch hneď v úvode preteku, po cca 50. min. skončil pre ohnutú spojovaciu tyč riadenia na svojom Can-Ame Daniel Mrosko s najazdenými 6. kolami.

Druhá hodina

Na začiatku druhej hodiny vypadol Dávid Maklári z Maďarska. Po 6. kolách pre poruchu odstavená kolka vedľa trate dve hodiny rozmýšľala, ako pôjdu do popoludňajšieho preteku TROPHY tímov, kam boli zaregistrovaní. Takmer v rovnakom čase a s rovnakým počtom kôl ukončil pretek aj Lázslo Maklári -taktiež registrovaný aj medzi TROPHY tímy.

Roztrhnutá reťaz na KTM zastavila v trialovej časti Miroslava Sáblika. Posadil sa mi za chrbát a odviezol som ho do depa kam išiel zháňať spojovací článok reťaze. Cca o 45 min. ma zastavil, aby som ho doviezol nazad ku kolke. Opravil reťaz a pokračoval v preteku, až kým ho iná závada neodstavila úplne cca 10 min. pred koncom.

Druhá hodina preteku bola osudná aj pre :
René Daubner - 8 kôl
Tomáš Kohout - 8 kôl
Jaroslav Uruba - 7 kôl
Michal Kotík - 8 kôl
Príloha:
Chromá Yamaha vedľa jazera.jpg
Chromá Yamaha vedľa jazera.jpg [ 393.17 KiB | Zobrazené 1670 krát ]

Jazdci sú pokrytí súvislou vrstvou riedkeho blata. Väčšina z nich už dávno zhodila nefunkčné okuliare a tak dostávajú prídely bahna rovno do tváre i očí.

Pretekári bojujú na trati ako o život. Zastávka v depe znamená stratený čas/kolá. Poniektorí aby nestrácali čas v depe, fajčiarsku prestávku nahradia jazdou s cigaretou.
Príloha:
Vik s cigaretkou.jpg
Vik s cigaretkou.jpg [ 92.69 KiB | Zobrazené 1597 krát ]

Tretia hodina
Jediná ženská účastníčka preteku jednotlivcov Yvettka Sábliková, cca po 130 minútach a 9. kolách zostáva v depe.
Príloha:
Sábliková Yvetta.jpg
Sábliková Yvetta.jpg [ 1017.17 KiB | Zobrazené 1596 krát ]

V priebehu nasledujúcich 20 minút ju nasleduje takmer polovica zostatku štartovného poľa.
Technické závady, nehody či únava jazdcov si vybrá svoju daň.

Kľúčové však je, že záchranári na trati nemuseli zasahovať.

Cieľovú vlajku nakoniec po troch hodinách uvidelo iba 13 jazdcov.

Najrýchlejší jazdci v absolútnom poradí Michal Vágner a Dan Matejka urobili 26 kôl /Michal Vágner prvý, v lepšom čase/,čo je cca 104 km.


Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 10:13:01 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
12:45 hod
Náročnejšia časť dňa je za nami, bez zásahu záchranárov na trati. Spadol mi kameň zo srdca.

Čas zostávajúci do štartu preteku TROPHY tímov, využijú organizátori na stiahnutie pokazených mašín z trate do depa a opravu zničených pások na trati.

Prišli sa na nás pozrieť aj organizátori QuadTrophy Lučiná a tak ich zoberiem na prehliadku trate. Trať sa im páči.
Príloha:
QuadTrophy Lučivná organizátori.jpg
QuadTrophy Lučivná organizátori.jpg [ 1016.24 KiB | Zobrazené 1597 krát ]


13:00 hod
Zavádzacie kolo pre TROPHY tímy. Tímov je 18, jeden však do preteku nenastúpil.
Počas zavádzacieho kola zapadli športky v hlbokej koľaji na výjazde z vojenského zákopu. Chlapci z QuadMoto rýchlo prepáskovali trať mimo problematického úseku, takže štart sa mohol uskutočniť v plávanom čase.

13:30 hod
Štart preteku TROPHY tímy podobne ako u jednotlivcov prebehol vo vlnách podľa kategórií a bez problémov.

Štvorkoliek na trati je polovica ako dopoludnia a tak už začínam veriť v dobrý koniec celého podujatia.

Závady typu zanesený chladič a ohnuté spojovačky riadenia patria medzi najčastejšie, rovnako ako dopoludnia.

Mobilní organizátori majú menej práce a tak pomáhajú postihnutým jazdcom ich odvozom do depa, aby mohli odovzdať štartovné číslo kolegovi z tímu a tím mohol pokračovať v preteku.

Prvého som doviezol do depa Lišáčka, ktorého zradil na jeho Can-Ame remeň variátora. Po dotiahnutí kolky do depa bol pokus o výmenu remeňa v poľných podmiekach neúspešný.

Rozťahovanie skapanej športky s vybitou baterkou neďaleko od štartu, tiež neprinieslo želaný efekt. Na lane skončil v depe.
Príloha:
Do depa na lane.jpg
Do depa na lane.jpg [ 1005.23 KiB | Zobrazené 1670 krát ]

Postupne dopravím do depa ešte ďaľších 3 jazdcov. A jedného z depa von ku jeho Can Amu s ohnutou spojovačkou. Ako servisné náradie vezieme veľké železné kladivo s vyše meter dlhou rúčkou z výbavy QuadMoto.

Mašina smutne odstavená v triále na kraji veľkej jamy vedľa trate. Spoločnými silami sa podarilo páčením tým veľkým kladivom spojovaciu tyč narovnať. Doprovodím ho do depa. Mašina vbehne do jamy a koleso znovu nabok. Spojovačka trpí očividne únavou materiálu a znovu sa ohla. Znovu kladivové know-how a kým dôjdeme do depa ešte dvakrát.

WRCup TROPHY unavuje nielen jazdcov, ale aj materiál.

Od polovice preteku v triále v jame, na pomerne nedostupnom mieste stojí už dlho trojkolesový Can-Am Martina Švandu z Czech Master Team.. Ako ho odtiaľ po preteku dostaneme bez predného kolesa ?


Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
PoslaťNapísal: Ned 15. Mar 2015 10:27:07 
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia 22. Mar 2013 20:16:44
Príspevky: 338
Bydlisko: Šaľa
Osoba: muž
Jazdím od: 2002
Najazdené km na ATV: cez 100 000
Preferujem: terén
ATV: Yamaha Grizzly 700
Na trati statočne bojuje v tíme QuadFamily aj jediná ženská účastníčka popoludňajšieho preteku - Monika Hrušovská. Je v tíme s manželom Ferinom.
Príloha:
Monika Hrušovská.jpg
Monika Hrušovská.jpg [ 1015.07 KiB | Zobrazené 1596 krát ]

16:20 hod
Cca 5 minút pred koncom preteku, končím svoju Safety Quad misiu a odstavujem Grizzlyho v priestore cieľa s 97 km na tachometri. Po pár minútach, v okamihu keď odmávam prvých jazdcov v cieli, kričí Jožo Bielik stojaci pri mojom medveďovi s vypnutým motorom, že mi vrie voda v chladiči. Kým odmávam posledných jazdcov, z medveďa stúpajú kúdoly pary.

No čo už, domov pôjde na lane, ešte že sa uvaril až keď je už po všetkom. Aj v novembri 2014 tu vo VVP mal problém. 5 minút pred koncom hodinového preteku narazil do dcéry Barči strom a odtrhol predné spodné A - rameno medveďa.

Trojhodinový pretek dojazdilo až do konca 13 tímov z celkového počtu 17 na štarte.
Napriek tomu, že v tímoch jazdili aj jazdci/stroje, ktorí sa zúčastnili aj dopoludňajšieho preteku jednotlivcov úmrtnosť tímov bola pomerne malá.

V prvej hodine/po prvom kole vypadol 1 tím, v druhej hodine 1 tím, v tretej hodine 2 tímy.
V tímoch sa vystriedalo spolu 35 jazdcov, čo je takmer rovnaký počet ako medzi jednotlivcami.

Z pôvodne 14 jazdcov registrovaných do oboch pretekov, ich nakoniec aj do preteku TROPHY tímov nastúpilo iba 8 :

Vágner Michal Czech masters team
Varga Juraj TEAM YAMAHA NITRA
Takács Viktor Félelem nélkül team
Maklári Dávid Félelem nélkül team
Klimacek Tomas MYJAVANY
Maklári László Veteránok Team
Schneider József Veteránok Team

Vajďák Aleš AligatorAVS

Všetci jazdci tímov v modrom /3/, jazdili v oboch pretekoch


Pokračovanie na ďalšej strane - klik


Ohlásiť tento príspevok
Hore
 Profil  
Odpoveď s citáciou  
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Môžete zakladať nové témy v tomto fóre
Môžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron

Poháňa phpBB® Forum Software © phpBB Group